• Informacje na temat:

romantyczna kolacja co zrobic do jedzenia taniego

Przepisy na temat: romantyczna kolacja co zrobic do jedzenia taniego
Artykuły na temat: romantyczna kolacja co zrobic do jedzenia taniego
  • "Słoiki" jadą do domu

...sobą nie wzięła", wyrwało się tacie. Lidka zaniemówiła. Przyszło jej do głowy: ciemnogród. Wtedy pomyślała, że może jest od tego miejsca dalej, niż sądzi. Może powrót to romantyczna utopia? Renata(...) domu musi się udać. Ludzie w Warszawie mają hopla na punkcie zdrowego jedzenia, zarobimy krocie", dziesięć lat temu zachęcała koleżanka z roku. - Zaproponowała mi spółkę. Opowiadała kwieciście...

• Walentynki to dzień, który trzeba zaplanować z wyprzedzeniem. Marne szanse, że w ostatniej chwili uda nam się kupić bilety do kina, czy zarezerwować miejsce w dobrej restauracji. Brak inicjatywy może nam zrekompensować dobre menu w domowym zaciszu. Jeśli jeszcze nie pomyśleliśmy co podać na kolację dla ukochanej lub ukochanego, to jest to absolutnie ostatnia szansa. Podsuwamy kilka efektownych i szybkich w wykonaniu pomysłów. Grillowane bakłażany z tymiankiem i serem     - dojrzały bakłażan...

• Iza Miko: myślę o polityce

...zaoszczędzić, zabrałyśmy z mamą worek mandarynek, szynkę. Na lotnisku przetrzepano nam bagaż, a za próbę wwiezienia jedzenia wlepiono mandat - 200 dolarów. Jeszcze tego dnia ktoś ukradł mi torbę...

• Znamy już laureatów, do których powędrują wspaniałe książki "Apetyt" Philipa Kazana oraz zestaw gadżetów Smaker.pl Bardzo chcieliśmy podziękować za wszystkie nadesłane do nas zgłoszenia. Przepięknie opisaliście w nich swoje marzenia dotyczące romantycznej kolacji. Jesteśmy pod wielkim wrażeniem! Niestety mogliśmy nagrodzić tylko cztery osoby. Zobaczcie, jak wyobrażają sobie oni romantyczną kolację: Pani Malwina K. "Mieszkam na południu Polski, dlatego też moją wymarzoną kolację wyobrażam...

• Podróż za jeden uśmiech

Trzeba mieć 27 lat, by ruszyć do Azji bez planu, biletu powrotnego, z plecakiem. Trzeba być silną, żeby na starym motocyklu przejechać sześć tysięcy kilometrów po Wietnamie i Laosie. Trzeba być bezczelną, by deklarować: „Jeśli wypadnę z obiegu, a reżyserzy o mnie zapomną, trudno”. Julia Pietrucha mówi, że pracując od dziecka, nie miała czasu na myśli: czego chcę, o czym marzę. Ale już wie. W jej życiu najważniejsze są teraz miłość, przyjaźń, dobroć. Proste, ważne sprawy.

• Już za parę chwil najgorętsze święto tego roku, czyli Dzień Zakochanych! Dla wszystkich, którzy nie mają jeszcze pomysłu co podarować swojej drugiej połówce z pomocą przychodzi Smaker.pl. Redakcja w pocie czoła przygotowuje wyjątkowy przewodnik po najbardziej romantycznych i afrodyzjakalnych potrawach. Dla zaostrzenia apetytu już dzisiaj publikujemy jeden z 69 pomysłów na Walentynki. Babeczki imbirowe Składniki: -25 dag mąki -2 łyżki proszku do pieczenia -szczypta soli -2 jaja -10 dag...

• Jeszcze będzie normalnie

...z ciebie kruche niepokojące piękno". Kto dziś tak mówi do kobiety? Tyle że po kilku romantycznych spacerach, kolacjach wszystko mnie w nim drażni: jego śmiech, sposób, w jaki pochyla się nad talerzem...

• Opowiedz nam, jak wygląda twoja wymarzona, romantyczna kolacja i wygraj jedną z czterech książek "Apetyt" Philipa Kazana, która właśnie dzisiaj ma swoją premierę! Odpowiedz na pytanie: Jak wygląda twoja wymarzona, romantyczna kolacja? Wygraj jeden z czterech zestawów nagród: książkę "Apetyt" Philipa Kazana i zestaw gadżetów Smaker.pl!   Konkurs zakończony. Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia!   Zobacz informacje na temat książki "Apetyt" >>...

• Amerykański inżynier opracował recepturę mieszanki, która jego zdaniem może zastąpić jedzenie. Co ciekawe, znalazł on naśladowców, od wielu miesięcy żywiących się jedynie tajemniczą miksturą o nazwie Soylent. FOT. facebook.com/soylentme Z pewnością wielu z nas zastanawiało się kiedyś w jaki sposób ograniczyć czas spędzany w kuchni. Rob Rhinehart - pochodzący ze Stanów Zjednoczonych młody inżynier - zdecydował się pójść o krok dalej. Porzucił gdybania i zajął się opracowywaniem jedzenia...

• Amerykański inżynier opracował recepturę mieszanki, która jego zdaniem może zastąpić jedzenie. Co ciekawe, znalazł on naśladowców, od wielu miesięcy żywiących się jedynie tajemniczą miksturą o nazwie Soylent. Fot. 123RF/Picsel Z pewnością wielu z nas zastanawiało się kiedyś, w jaki sposób ograniczyć czas spędzany w kuchni. Rob Rhinehart - pochodzący ze Stanów Zjednoczonych młody inżynier - zdecydował się pójść o krok dalej. Porzucił gdybania i zajął się opracowywaniem jedzenia przyszłości,...