• Informacje na temat:

biszkopt pod barbie

Przepisy na temat: biszkopt pod barbie
Artykuły na temat: biszkopt pod barbie
  • Klucz do tajemnicy

...samochodu, podróż trwała cały dzień. Wsiedliśmy do pierwszego autobusu o szóstej rano. Przyjechał wysłużony "ogórek", w którym czuć było spaliny i było zimno. Potem drugi autobus, na koniec pociąg. Kiedy(...) zaspy, śnieg skrzypiał pod butami, mróz szczypał w policzki. Rodzice z bagażami, ja jedną ręką ściskałam ukochaną lalkę, drugą chwyciłam się mamy. I tak kilka kilometrów. W połowie drogi zaczął sypać...

• W ramach jubileuszowego wydania Restaurant Week, który trwa od 20 do 31 października, wybraliśmy się do krakowskiej restauracji Pod Katarynką. Zobaczcie, czego możecie się tam spodziewać. 10 edycja festiwalu najlepszych restauracji w Polsce poświęcona jest kulturze świętowania - celebrowania każdej, ważnej okazji przy restauracyjnym stole z bliskimi, znajomymi, czy współpracownikami. Warto więc skorzystać z możliwości, jakie oferuje Restaurant week i wybrać się na wspólny posiłek. Do końca...

• W tegorocznej edycji Whisky Live Warsaw, która odbyła się w dniach 14-15 października w Hotelu Courtyard by Warsaw Marriott Airport, uczestniczyło około 3,5 tysiąca miłośników bursztynowego trunku. Fot. materiały prasowe Wydarzenie odbywało się na dwóch poziomach. Na parterze ulokowano sklep festiwalowy oraz sesje food pairing. Piętro należało do wystawców - dokładnie 55 z 15 krajów. Swoich reprezentantów miały kraje powszechnie kojarzone z produkcją whisky - Szkocja, Irlandia czy Stany...

• W miniony weekend, we wspaniałych wnętrzach Zamku Dubiecko odbył się drugi już półfinał konkursu BlogerChef. Zupełnie inny niż ten pierwszy, w hotelu Mistral Sport**** w Gniewinie, ale równie udany. Towarzyszyło mu mnóstwo pozytywnych emocji i świetnej zabawy. Wieczór kuchni szlacheckiej i myśliwskiej Spotkanie rozpoczęło się w piątek, od części integracyjnej, czyli wspólnego gotowania. Gospodarzem wieczoru był szef kuchni Zamku Dubiecko - Janusz Pyra. Pod jego okiem powstało wiele ciekawych...

• Kochasz gotować i jesteś amatorem włoskiej kuchni? Zapraszamy do udziału w konkursie, gdzie jedną z nagród jest zaproszenie na warsztaty kulinarne w Akademii Kulinarnej Whirlpool w Warszawie! Marco Ghia to znakomity kucharz, specjalizujący się we włoskiej kuchni. Już od małego interesował się gotowaniem. Wszystko za sprawą wujka, który prowadził własną restaurację. To od niego Marco nauczył się, jak rozpoznać produkty najwyższej jakości, dzięki którym przygotowywane dania smakują wyśmienicie....

• Najnowszy numer magazynu PYSZNE to prawdziwa laurka na cześć wiosny. Na tapetę wzięliśmy szparagi - białe i zielone - i odkryliśmy wszystkie ich tajemnice. Wiemy, jak je przyrządzać i jakie cuda można z nich przygotować, więc zapraszamy do lektury wszystkich tych, którzy do tej pory podawali je tylko z bułką tartą przesmażoną na maśle. Nieśmiało przygotowujemy się też do grilla. Wiosenna pogoda rozkręca się w tym roku powoli, ale my się tym nie zrażamy i - jak na majówkowy numer przystało -...

• Czerwiec upłynął nam pod znakiem słońca i bardzo smacznych potraw. Przekonajcie się, które z przepisów dodanych do Smakera w ubiegłym miesiącu cieszyły się największą popularnością. Sądząc po tym, jakie przepisy najchętniej oglądaliście w czerwcu, wnioskujemy że nabraliście dużej ochoty na słodkości. Ciasta i różnego rodzaju desery bezsprzecznie króluję w podsumowaniu ubiegłego miesiąca. Widać także, że zaczęliście przygotowywać przetwory, które z pewnością przypomną wam o lecie w chłodne,...

• Miłośniczka kulinarnych eksperymentów Anna Starmach przygotowała w kuchni „Dzień Dobry TVN" potrawy z truskawkami. Zobaczcie, jakie pyszności można wyczarować z truskawek! Konfitura z truskawek i rabarbaru, biszkopt truskawkowo-rabarbarowy oraz chłodnik truskawkowo-arbuzowy to propozycje, które umilą każdy letni dzień. Zobacz film: Dzień Dobry TVN/x-news

• W Waszych odpowiedziach najczęściej pojawiały się ciasta, które przygotowuje się szybko i bez pieczenia. Nagrodziliśmy 4 przepisy, których autorzy otrzymają od nas książki Siostry Salomei. Bardzo dziękujemy za to, że podzieliliście się z nami swoimi pomysłami na letnie ciasta. Wszystkich biorących udział w konkursie gorąco zachęcamy do dołączenia do społeczności Smakera i dzielenia się swoimi przepisami. Osoby, do których powędrują książki to: Pani Mirosława "Letnie ciasto powinno być...